Telefonie
Telefoní ústředny a IP telefonie
Nabízíme návrh, projekci a instalaci komunikačních systémů a telefonních ústředen a vše, co souvisí s přenosem hlasu. Aplikujeme tarifikační software. Navrhneme systém úspory telefonních poplatků, doporučíme alternativního operátora. Systémy budujeme zejména na základě telefonních ústředen Panasonic, Siemens a Ateus Omega. V dnešní době klasické telefonní ústředny jsou vytlačovány výhodami IP telefonie. Nabízíme implementaci IP telefonie zejména na bází produktů Cisco.
IP telefonie je technologie pro přenos hlasové komunikace přes síť s použitím otevřených standardů založených na IP. Zpřístupňuje ji Cisco AVVID (Architecture for Voice, Video and Integrated Data), Cisco řešení pro IP telefonii využívající jednoduchou síťovou infrastrukturu pro přenos dat, hlasu a videa, předávající obchodní výhody konvergované sítě (nárůst produktivity, zvýšení podnikatelské flexibility a snížení operačních nákladů) organizacím velikosti korporace. S Cisco IP telefonií získáte komplexní soubor na IP založených hardwarových a softwarových řešení z nichž můžete vybrat taková, která odpovídají vašim potřebám. Navíc, tento soubor řešení může být integrován s existujícími systémy, což vám pomůže při migraci na plnohodnotnou IP komunikaci a ochrání vaše investice do technologií.
Cisco řešení IP telefonie má čtyři primární komponenty:
Infrastruktura
Zahrnuje brány pro veřejnou komutovanou telefonní síť (PSTN), podporu analogového telefonu a farmy procesorů digitálního signálu (DSP). Cisco řešení infrastruktury pro IP telefonii může podporovat rozmanité typy klientů, jako jsou hardwarové telefony a video zařízení, stejně dobře jako poskytovat možnost volby pro začlenění tradičních PBX, hlasových mailů a adresářových systémů.
IP telefony
Cisco IP telefony kombinují funkce tradičního telefonu s ethernetovým připojením a volitelných zákaznických služeb, jako je přístup k burzovním výsledkům, nastavení pobočkových telefonních čísel zaměstnanců a webový obsah. Cisco IP SoftPhone je aplikace pro Windows pro PC, která nabízí IP funkčnost ve spojení s Cisco IP telefonem nebo jako samostatná koncová stanice.
Cisco CallManager
Tento softwarový agent zpracovávající volání rozšiřuje charakteristiku a funkce podnikové telefonie o síťová zařízení pro paketovou telefonii, jako jsou IP telefony, zařízení pro zpracování médií, Voice-over-IP (VoIP), brány a multimediální aplikace.
Hlasové aplikace
Hlasové aplikace jsou fyzicky nezávislé na infrastruktuře na zpracování volání a zpracování hlasu a mohou být umístěny kdekoliv uvnitř vaší sítě.